دوشنبه 16 مهر 1403 / خواندن: 2 دقیقه

آغاز به کار صفحه‌ی تخصصی کودک و نوجوان مجله میدان آزادی

در کشور ما قرعه به نام ۱۶ مهرماه افتاده است تا بهانه‌ای برای جشن‌گرفتن، ستایش کودک و کودکی و فکر کردن به این باشد که چگونه جهان خشن، نا‌امن و نامهربان‌مان را به جای بهتری برای زندگی کودکان امروز و آینده تبدیل کنیم. به همین این مناسبت، از صفحه تخصصی و بخش ویژه‌ای که در سایت مجله‌ی میدان آزادی مخصوصِ مخاطبان کودک و نوجوانان فراهم کرده‌بودیم رونمایی می‌کنیم.

5
آغاز به کار صفحه‌ی تخصصی کودک و نوجوان مجله میدان آزادی

مجله میدان آزادی: با وجود اینکه سازمان ملل متحد ۲۰ نوامبر را به عنوان «روز جهانی کودک» نام‌گذاری کرده است، اما حدودا ۴۸ تاریخ متفاوت برای «روز کودک» در جهان وجود دارد. در کشور ما نیز قرعه به نام ۱۶ مهرماه افتاده است تا بهانه‌ای برای جشن‌گرفتن، ستایش کودک و کودکی و فکر کردن به این باشد که چگونه جهان خشن، نا‌امن و نامهربان‌مان را به جای بهتری برای زندگی کودکان امروز و آینده تبدیل کنیم.

به همین این مناسبت، از صفحه تخصصی و بخش ویژه‌ای که در سایت مجله‌ی میدان آزادی مخصوصِ مخاطبان کودک و نوجوانان فراهم کرده‌بودیم رونمایی می‌کنیم. از چندی پیش تصمیم گرفتیم تا مطالب اختصاصی مجله با موضوع «هنر و ادبیات کودک و نوجوان» را برای این گروه سنی مرتب و جداسازی کنیم و هنرمندان سرشناس و بهترین آثار در این زمینه را به کودکان و نوجوانان ایرانی و خانواده‌هایشان معرفی کنیم. 

در این صفحه می‌توانید یادداشت‌ها، ریویوها و فهرست‌های تخصصی در زمینه ادبیات و سینمای کودک و نوجوان، یادداشت‌های تک‌نگاری درباره زندگی و آثار هنرمندان این زمینه و  ویدئوی نقد و بررسی آثار برجسته را ملاحظه کنید. در ادامه نیز مطالب و فعالیت‌های ویژه‌تری به این بخش افزوده خواهد شد. بنابر این، از امروز به‌طور رسمی شما و دوستانتان را دعوت می‌کنیم برای قدم زدن در «پیاده‌راه کودک و نوجوان» منتهی به میدان آزادی!
 

صفحه‌ی اختصاصی کودک و نوجوان مجله‌ی میدان آزادی




  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط «میدان آزادی» منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد!

نکته دان
با وجود اینکه سازمان ملل متحد ۲۰ نوامبر را به عنوان «روز جهانی کودک» نام‌گذاری کرده است، اما حدودا ۴۸ تاریخ متفاوت برای «روز کودک» در جهان وجود دارد. در کشور ما نیز قرعه به نام ۱۶ مهرماه افتاده است تا بهانه‌ای برای جشن‌گرفتن، ستایش کودک و کودکی و فکر کردن به این باشد که چگونه جهان خشن، نا‌امن و نامهربان‌مان را به جای بهتری برای زندگی کودکان امروز و آینده تبدیل کنیم.

از امروز به طور رسمی از شما و دوستانتان را دعوت می‌کنیم برای قدم زدن در «پیاده‌راه کودک و نوجوان» منتهی به میدان آزادی!

مطالب مرتبط