چهارشنبه 16 اسفند 1402
همزمان با نوروز 1403،

بازگشت «ایرج طهماسب» به تلویزیون با «مهمانی»

چندی پیش رسانه‌ها بعد از اخبار ضد و نقیض فراوان درباره‌ی بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون، آغاز پیش‌تولید فصل سوم برنامه «مهمانی» را برای پخش از شبکه نسیم تایید کردند.

5
بازگشت «ایرج طهماسب» به تلویزیون با «مهمانی»

مجله میدان آزادی: «کلاه قرمزی»، «پسرخاله» و «آقای مجری» بخشی از حافظه‌ی تصویری و فرهنگی بچه‌های این سرزمین است که با پخش از قاب تلویزیون در خاطرات یک نسل ثبت شد. اگرچه ایرج طهماسب در ادامه‌ی راه برنامه‌سازی برای کودکان ایران همچنان شخصیت‌های عروسکی محبوبی به دنیای کودکان و حتی بزرگسالان معرفی کرد و می‌کند اما غیبت 5 ساله‌ی او در تلویزیون برای بسیاری از مخاطبان او جای سوال بود. در ادامه خبر جدیدی بخوانید از حضور او در برنامه‌های نوروزی تلویزیون:

به گزارش مجله میدان آزادی محسن برمهانی، معاون سیما، در نشست خبری امروز خود، چهارشنبه 16 اسفند، از بازگشت ایرج طهماسب با برنامه‌ی «مهمونی» به تلویزیون خبر داد. 

به گفته‌ی برمهانی در شبکه‌ی نسیم برنامه‌ای به نام «مهمانی» با اجرای ایرج طهماسب در حال تولید است که ۹ قسمت از آن در نوروز 1403 پخش خواهد شد. 

«مهمونی» در حالی روی آنتن می‌رود که قرار است تلفیقی از عروسک‌های جدید و قدیم برنامه‌های ایرج طهماسب باشد.

تعدادی از عروسک‌های کلاه قرمزی هم در جدیدترین فصل «مهمونی» حضور خواهند داشت و تلویزیون با در اختیار گذاشتن اجازه‌ی استفاده از این عروسک‌ها قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند. 

مجموعه‌ی «مهمونی» فروردین ماه سال 1401 از طریق شبکه‌ی نمایش خانگی در دسترس مخاطب قرار گرفت که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.

در میان شخصیت‌های عروسکی این برنامه، «بچه» با صدای هوتن شکیبا و «پشه» با صدای کاظم سیاحی بیشتر مورد توجه مخاطبین واقع شد. هرچند خبرها نشان از آن دارد که «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود اما تمامی صداپیشگان «مهمونی» در فصل سوم هم حضور خواهند داشت و تمرینات فصل تازه این برنامه چندی پیش آغاز شده است.

طهماسب در پاییز 1402 جلساتش را با مدیران صدا و سیما برگزار و بعد از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده بود.




  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط «میدان آزادی» منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد!

نکته دان
تعدادی از عروسک‌های کلاه قرمزی هم در جدیدترین فصل «مهمونی» حضور خواهند داشت و تلویزیون با در اختیار گذاشتن اجازه‌ی استفاده از این عروسک‌ها قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند.

در میان شخصیت‌های عروسکی این برنامه، «بچه» با صدای هوتن شکیبا و «پشه» با صدای کاظم سیاحی بیشتر مورد توجه مخاطبین واقع شد و تمامی صداپیشگان «مهمونی» در فصل سوم هم حضور خواهند داشت و تمرینات فصل تازه این برنامه چندی پیش آغاز شده است.

مطالب مرتبط