جمعه 18 اسفند 1402 / خواندن: 13 دقیقه
پرونده پرواز بر فراز آشیانه‌ی سیمرغ | صفحه شصت و پنجم

ویدئو: نقد و بررسی فیلم «پرویز خان»، ساخته «علی ثقفی»

شصت‌ودومین صفحه پرونده‌ «پرواز بر فراز آشیانه سیمرغ» در قالب یک ویدئوی سیزده‌دقیقه‌ای به نقد و بررسی «پرویزخان»، اختصاص دارد. در بخش اول برنامه خانم خانی به بیان دیسکوگرافی و سابقه سینمایی علی ثقفی پرداخته و در بخش دوم وارد نقد تخصصی این فیلم شده است

3.43
ویدئو: نقد و بررسی فیلم «پرویز خان»، ساخته «علی ثقفی»

مجله میدان آزادی: در قسمت تازه «قاب نقد فیلمِ میدان آزادی» و ستون «نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره فجر 42» «مینو خانی» مدرس و منتقد سینما سراغ نقد فیلم سینمایی «پرویزخان» رفته است.

«پرویزخان» اولین فیلم سینمایی «علی ثقفی» است. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به «سعید پورصمیمی»، «مریم سعادت»، «بهنام تشکر»، «حمیدرضا پگاه»، «علی باقری»، «المیرا دهقانی»، «یدالله شادمانی» و «بامداد افشار» اشاره کرد. موضوع فیلم یک موضوع ورزشی است درباره برهه‌ای از «پرویز دهداری».

شصت‌ودومین صفحه پرونده‌ «پرواز بر فراز آشیانه سیمرغ» در قالب یک ویدئوی سیزده‌دقیقه‌ای به نقد و بررسی این فیلم، اختصاص دارد. در بخش اول برنامه خانم خانی به بیان دیسکوگرافی و سابقه سینمایی علی ثقفی پرداخته و در بخش دوم وارد نقد تخصصی فیلم «پرویزخان» شده است. این ویدئو را در ادامه ببینید:

 

 


مطلب مرتبط:

ریویو: نقد و نظری به فیلم «پرویز خان» ساخته «علی ثقفی»




تصاویر پیوست

مهدی
12 فروردین 1403

با اینکه فیلم را ندیده ام و با اینکه قبول دارم سعید پور صمیمی بازیگر کهنه کار و توانمندی است ولی به نظر من انتخاب وی برای این نقش اشتباه بزرگی بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط «میدان آزادی» منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد!

نکته دان
از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به «سعید پورصمیمی»، «مریم سعادت»، «بهنام تشکر»، «حمیدرضا پگاه»، «علی باقری»، «المیرا دهقانی»، «یدالله شادمانی» و «بامداد افشار» اشاره کرد. موضوع فیلم یک موضوع ورزشی است درباره برهه‌ای از «پرویز دهداری».


مطالب مرتبط